צאט

הזמנות טיסות, טיולים וחופשות בנתור
  • מחלקת שירות פניות הלקוחות של נתור  
      
    מחלקת שירות פניות הלקוחות של נתור מישראייר תעופה ותיירות בע"מ, מקבלת ומטפלת בפניות של נוסעים בכתב לאחר שמימשו את מוצרי החברה (באמצעות דואר / מייל / פקס). 
      
    אמצעי הפנייה למחלקת שירות פניות לקוחות: 
      
    1. באמצעות טופס פנייה למחלקת שירות פניות הלקוחות הניתן להורדה בלחיצה כאן. 
    יש למלא טופס זה ואליו יש לצרף את פניית הנוסע/ת וכל נספח רלוונטי נדרש כדוגמת: 
    טפסים שהופקו, טפסים חתומים, קבלות, כרטיס טיסה, פרסומים על פיהם נעשתה ההזמנה, תכתובת וכד'. 
    בעניין ביטול הזמנה בשל מצב רפואי על הנוסע/ת לצרף לטופס פנייה, מסמכים המעידים על הסיבות שבגינן נמנע מימוש המוצר הנרכש. 
      
    2. פנייה בכתב ניתן לשלוח בכל אחד מהאמצעים הבאים: 
      
    • דואר: רח' המלאכה 3 בית ויקטוריה, ת.ד 51315, תל אביב 6721503

    • מייל: customer@natour.co.il
    • פקס: 03-7969217
      
    3. מענה טלפוני לבירור מצב פנייה קיימת ניתן בימים א' עד ה' (למעט בחגים) בטלפון:  03-7955829.
    בעת הפנייה למחלקה, נא להצטייד במספר פנייה או מספר הזמנה.

    4. פניות, בקשות ובירורים הנוגעים להזמנות עתידיות באמצעות חברתנו, יש להפנות לסוכנות הנסיעות דרכה בוצעה ההזמנה או למחלקת ההזמנות הרלוונטית בנתור-יוניטל.

    5. בקשות להחזרים בגין שירותי תיירות שלא נוצלו במלואם או שכלל לא נוצלו ונרכשו באמצעות סוכנות נסיעות, יש להפנותם לסוכנות הנסיעות דרכה נרכשו אותם שירותי תיירות.

    6. פניות בנושא אובדן ו/או נזק לכבודה, יש להפנות ישירות לחברת התעופה עימה בוצעה הטיסה.

    7. פניות הנוגעות לישראייר תעופה, יש להפנות לטלפון: 03-5115577 או לפקס: 03-7969213 או לכתובת:
    רח' המלאכה 3, בית ויקטוריה, ת.ד 51315 תל אביב, מיקוד: 6721503

     

    נשמח לעמוד לשירותכם, לטפל ולתת מענה לפנייתכם.
    מחלקת שירות פניות לקוחות – נתור

ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...